به‌مناسبت ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، گردهمایی اساتید بسیجی در سراسر استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۶۵۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،

قاسم محمدی‌نژاد رئیس بسیج اساتید استان کرمان امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت روز بسیج اساتید در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران، اظهار داشت:  امروز در روز ملی بسیج اساتید همزمان با سراسر کشور در استان کرمان گردهمایی اساتید بسیجی برگزار شده است و حدود ۵۰۰  استاد بسیجی در دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور دارند.

وی ادامه داد: نظیر این گردهمایی در ۲۸ کانون مختلف بسیج اساتید در سراسر استان برگزار شده و اولی سالی‌ست که این همایش به‌صورت سراسری و کشوری برگزار می‌شود و تمام ۳۱ مرکز  استان با حضور سخنران کشوری این مراسم را برگزار می‌کنند.

محمدی‌نژاد تصریح کرد: امروز در کرمان میزبان حجت‌الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین هستیم و به‌صورت همزمان در این مراسم از سخنرانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه و  قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به‌صورت وبیناری استقاده خواهیم کرد.

وی تجلیل از برگزیدگان بسیج اساتید که در قله‌های علمی، پژوهشی و در حوزه تراز انقلاب اسلامی توانستند عناوینی کسب کنند را از برنامه‌های امروز برشمرد و گفت: ضمن روایت پیشرفت‌ها و دستاوردهای دانشگاه کرمان به‌ویژه موفقیت‌هایی که توسط استاید بسیجی به دست آمده، برگزاری تور و بازدیدی در حوزه پارک علم و فناوری، دانشکده فنی دانشگاه شهید باهنر و پژوهشگاه افضلی پور این دانشگاه انجام می‌شود.

محمدی‌نژاد متذکر شد: در کل استان کرمان نزدیک به دو هزار استاد بسیجی داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار