مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

اجرای پویش نذر قر بانی در آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای پویش نذر قر بانی در سطح استان به تشریح برنامه های این نهاد حمایتی برای عید سعید قربان پرداخت.
کد خبر: ۹۵۲۱۶۴۵
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی با دعوت از مردم نیکوکار برای همراهی در طرح نذر قربانی گفت: کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی همانند سال‌های گذشته، همزمان با عید سعید قربان اقدام به برگزاری پویش نذر قربانی با هدف جمع‌آوری نذورات مردمی و توزیع میان نیازمندان کرده است.
وی با اشاره به ادای نذر نیابتی قربان افزود: مردم نوعدوست می توانند با واریز کمک های نقدی برای پوشش نذر قربانی، از امکان ادای نذر خود بصورت مشارکتی با سایر خیرین بهره مند شوند.
ملامهدی به روش های مشارکت در این طرح پرداخته و خاطرنشان کرد: کد دستوری #041*8877* و شماره کارت 6037991199515127 نزد بانک ملی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است.
 مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اضافه کرد: از صبح روز عید قربان نیز در محل اداره کل کمیته امداد استان واقع در تبریز چهارراه ابوریحان، قربانگاه جهت عرضه و ذبح بهداشتی دام زنده برپا می شود و مردم و خیرین می توانند به صورت حضوری مراجعه و سفارش دام کنند تا بعد از ذبح، بین نیازمندان توزیع شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار