خبرهای داغ:
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به "شکست حصر پاوه"، با نام چمران تاریخ ساز شد، تصریح کرد: شهید چمران پاوه را به فصل ذلت بار گروهک‌های منافقین و ضد انقلاب تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۲۳
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا  در گفتگو با خبرگزاری بسیج در بیان جایگاه شهید دکتر مصطفی چمران، اظهار کرد: شهید چمران یک شخصیت عارف، عالم و یک فرمانده کم نظیر بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: شهید چمران به عنوان فرماندهی که جنگ‌های نامنظم را در دفاع مقدس بنیان گذاری کرد، اقدامات ماندگاری را در دفاع مقدس و به ویژه مقاومت از خود بر جای گذاشت.

شهید دکتر مصطفی چمران اوج ولایت مداری و مجاهدت در راه اسلام را نشان داد.

سردار سنایی راد تأکید کرد: شهید دکتر مصطفی چمران اوج ولایتمداری و مجاهدت در راه اسلام و دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در عمل نشان داد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه "شکست حصر پاوه"، با نام چمران تاریخ ساز شد، تصریح کرد: شهید چمران پاوه را به فصل ذلت بار گروهک‌های منافقین و ضد انقلاب تبدیل کرد.

سردار سنایی راد با بیان اینکه منافقین و ضد انقلاب سیلی محکم در پاوه را فراموش نمی‌کنند، اضافه کرد: شهید چمران مجاهد سه سنگر مقاومت، قابله با رژیم غاصب صهیونیستی، دفاع مقدس، ایستادگی مقابل دشمن متجاوز و ضد انقلاب بود و از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار داشت: باید شخصیت‌های بزرگ تاریخ را به نسل جوان معرفی کرد و در این راستا رسالت مهمی بر عهده داریم.

ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها