در راستای بررسی و رفع مشکلات کارکنان، مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه ۱۰ با همراهی اکبر مردانی مدیر کل سرمایه انسانی با پرسنل منطقه دیدار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۷۱
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۰؛ به‌منظور بررسی و رفع دغدغه‌های و مشکلات کارکنان، مهدی اخ‌الصنایع به همراه اکبر مردانی در نشستی صمیمانه با پرسنل خدوم این منطقه دیدار و گفت‌گو کرد و به بررسی  مشکلات و پیشنهادات مطروحه از سوی آنان پرداخت.

شهردار منطقه  ضمن خیرمقدم به مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی گفت: باعث خرسندی است که در دوره کنونی با سیاست و خط مشی مدیریت شهری‌، سرمایه‌های انسانی با آرامش خیال به فعالیت خود ادامه می‌دهند و معتقد هستم که مجموعه سرمایه‌انسانی هر منطقه جزیی از شهروندان  آن منطقه محسوب می شوند چرا که بیشترین ساعات کاری خود را در خدمت‌رسانی به شهروندان منطقه طی می‌کنند.

اخ‌‎الصنایع با اشاره به کارآمدی همکاران شاغل در این منطقه گفت: ۹۸ درصد از انتصابات صورت گرفته از داخل خود مجموعه بوده و کمترین مدیری از بیرون مجموعه در منطقه  منصوب شده است.

شهردار منطقه کار را یکی از محوریت‎های دوره مدیریت شهری برشمرد و افزود: همه پرسنل در منطقه با اهتمامی ویژه نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان فعالیت می‌کنند و در همیتن‌جا از زحمات و تلاش  همه‌ی همکارانم قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از مشکلات پرسنل نظیر هزینه بالای درمان و نابرابری آن در قبال حقوق دریافتی پرسنل و  همچنین محدودیت‌های تبدیل وضعیت پرسنل بیان کرد: امیدوارم با نگاه حمایتی و مثبت مدیرکل سرمایه‌انسانی، عمده مشکلات همکارانم در منطقه مرتفع شود و این اعتماد و انسجام سازمانی و صمیمیت میان اداره کل و منابع انسانی روز به روز گسترش پیدا کند.

در ادامه این نشست اکبر مردانی مدیر‌کل سرمایه‌انسانی سرچشمه و منشاء تمام سازمان‌ها را نیروی انسانی برشمرد و افزود: تکریم نیروی انسانی، همدلی و همراهی با همکاران گرامی، احقاق حقوق قانونی و مطالبات کارکنان را در ایجاد انگیزه، افزایش رضایت‌مندی و تقویت بهره‌وری ایشان و در نتیجه ارایه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان بسیار مؤثر و حائز اهمیت است.

وی افزود: کارکنان می‌توانند با تخصص و تجربه خود، مسیر سازمان را در رسیدن به اهدافش هموار کرده و در بهره‌وری بیشتر سازمان نقشی بی‌همتا ایفا نمایند.

مدیرکل سرمایه‌انسانی در بخشی از سخنانش بی‌عدالتی و تبعیض را عامل بی‌انگیزگی کارکنان برشمرد و اظهار داشت: در این دوره در تلاش هستیم تا با دیدگاه عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری در بهره‌وری هرچه بیشتر پرسنل تاثیرگذار باشیم.

گفتنی است در این برنامه، مسعود خسروی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌انسانی منطقه نیز گزارشی از وضعیت سرمایه‌انسانی منطقه ارائه داد.

در ادامه ، مدیرکل توسعه انسانی با تعدادی از پرسنل منطقه دیدار و گفتگو کرد ، و کارکنان منطقه 10 ، مشکلات خود را با مردانی  در میان گذاشتند و خواستار مساعدت در حل مشکلات‌شان از سوی وی شدند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار