در اقدامی مبتکرانه با برگزاری نشست‌هایی میان مسئولان و اصحاب رسانه تحت عنوان "اتاق شیشه‌ای" مسئولان استان را در قبال مشکلات مردمی به چالش می‌کشد.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۲۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در اقدامی مبتکرانه با برگزاری نشست‌هایی میان مسئولان و اصحاب رسانه تحت عنوان "اتاق شیشه‌ای" مسئولان استان را در قبال مشکلات مردمی به چالش می‌کشد.

در قالب این نشست‌ها که به تازگی در استان آغاز شده، مسئولان ارشد دستگاه‌های مختلف در قالب جلساتی که بعضاً چند ساعت به طول می‌انجامد، به صورت رفت و برگشتی پاسخگوی اصحاب رسانه در خصوص مشکلات مردمی هستند و در نهایت برای حل معضلات پیش رو برنامه زمانبندی ارائه می‌کنند.

پوریا یاسینی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار داشت: برنامه اتاق شیشه‌ای که به تازگی در استان کلید خورده و در حال اجرا است، با استقبال خوبی از جانب اصحاب رسانه استان مواجه شده و قرار است از جانب سازمان بسیج رسانه برای اجرا به همه استان‌های کشور پیشنهاد شود.

وی افزود: در قالب برنامه اتاق شیشه‌ای پس از برگزاری هر نشست طبق اعلام زمانبدی که از جانب مسئولان برای حل معضلات مطرح شده در جلسه مطرح می‌شود، پس از موعد مقرر مجدداً با حضور اصحاب رسانه جهت پیگیری نتیجه سراغ مسئولان خواهیم رفت و به عبارتی گزارش پیشرفت وعده‌ها به صورت ماهیانه رصد می‌شود تا منتج به نتیجه نهایی شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: انسجام اصحاب رسانه استان در راستای حل معضلات مردم از دیگر اولویت‌هایی بسیج رسانه سیستان و بلوچستان است که در این راستا جلسات متعدد همفکری با خبرنگاران رسانه‌های مختلف را در دستور کار داریم چرا که زمانی که رسانه‌های مرجع ما هم‌صدا شوند بدون شک به خروجی بهتری در راستای کمک به تحقق عدالت اجتماعی دست می‌یابند

ارسال نظرات
آخرین اخبار