گلوی گفت: زن ایرانی یک سرباز نیست, اما به اندازه یک سرباز میدان جنگ شجاعت دارد ,با اینکه جهاد در میدان‌های رزم بر او واجب نیست، اما به قدر یک جهادگر در راه خدا تلاش می‌کند و در تمام صحنه‌ها حضور دارد.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۲۱
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، نشست بصیرتی عفاف و حجاب و نقش آن در تحکیم بنیان خانواده با حضور جمعی از بانوان بسیجی با سخنرانی مدیر بسیج جامعه زنان سپاه سراوان در حوزه فاطمه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.

نصرت گلوی، مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان سراوان در این مراسم گفت:حجاب یک امر جدا در جهان نیست و اینکه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که مردم و مخصوصا دختران ما هر روز ظاهرگراتر می‌شود.

وی افزود: یکی از کارهایی که باید به صورت مداوم انجام شود پژوهش و تحقیق درباره حجاب است . کارهای پژوهشی و علمی زیادی در حوزه عفاف و حجاب صورت گرفته و کتاب‌های بسیاری درباره پاسخ به شبهات درباره عفاف و حجاب منتشر شده است .

نصرت گلوی بیان کرد: شما دختران امروز و مادران فردا در راستای حفظ ارزش‌های امر به معروف و نهی از منکر قدم بردارید و باعث تحکیم بنیان خانواده خود شوید.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان سراوان تصریح کرد: زن ایرانی یک سرباز نیست, اما به اندازه یک سرباز میدان جنگ شجاعت دارد یا اینکه جهاد در میدان‌های رزم بر او واجب نیست، اما به قدر یک جهادگر در راه خدا تلاش می‌کند و در تمام صحنه‌ها حضور دارد.

ارسال نظرات