فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) گفت: تفحص پیکر شهید شجاعی تلنگری بود تا بیشتر قدر نظام اسلامی را بدانیم.
کد خبر: ۹۵۲۱۲۵۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار رشید کبودوندی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع)، اظهار داشت: تفحص پیکر مطهر شهید عیسی شجاعی نور امیدی بود تا مردم بدانند شهدا همچنان پشتیبان مردم، نظام و انقلاب هستند و هرگز آن‌ها را تنها نگذاشته‌اند.

تفحص پیکر شهید شجاعی تلنگری برای قدردانی از نظام اسلامی بود/دعای مادران شهدا درخت ضامن بقای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند، تصریح کرد: کشف پیکر مطهر این شهید والامقام تلنگری بود تا بیشتر قدر این نظام و انقلاب که با خون دل‌ها به دست آمده است، را بدانیم و راه شهدا را تداوم بخشیم.

سرهنگ کبودوندی با اشاره به دیدار با خانواده معزز شهید عیسی شجاعی، افزود: انتظار چهل ساله صبر و معرفت الهی می‌خواهد و عمل بسیار بزرگی است که خداوند به خانواده شهید شجاعی اعطا کرده، اما آنچه از دیدار با خانواده شهید شجاعی دریافتم نور شور و شعفی بود که از بازگشت پیکر مطهر این شهید بزرگوار در چشمان آن‌ها دیده می‌شد و مرا بسیار خوشحال کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه وظیفه ما است که امروز پاسدار آرمان‌های شهدا باشیم، خاطر نشان کرد: دعای پدر و مادران شهدا ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) و تحقق حکومت عدل مهدوی در سرتاسر عالم خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار