خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار:

چهارمین همایش قرارگاه فرهنگی بشری در اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد

همدان-مسئول قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار از برگزاری چهارمین همایش قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار با عنوان «دورهمی خوشمزه» در اردوگاه فرهنگی تربیتی ابوذر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۱۲۳۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳

زهرا قروه ئی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: چهارمین همایش قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار با عنوان «دورهمی خوشمزه» و با حضور ۲۰۰ نفر از دختران جوان و مربیان هر گروه در سراسر شهرستان بهار در قالب اردوی یک روزه به اردوگاه فرهنگی تربیتی ابوذر همدان برگزار شد.

وی افزود:  نشست کارگاه معرفتی با سخنرانی حجت‌الاسلام زارعی مدیر حوزه علمیه آیت الله بهار(ره) شهرستان بهار با موضوع «چرا اسلام بود» در سالن اجتماعات حسینیه شهید احسان تقی پور واقع در اردوگاه ابوذر با حضور دختران جوان برگزار شد.

مسئول قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار عنوان کرد: در این کارگاه دختران جوان به پرسش و پاسخ پرداختند و همچنین چهار حلقه معرفتی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه اجرا شد.

وی  ادامه داد: این اردو با اجرای مسابقات مختلف فرهنگی، مشاهده مستند روز شمار به چهارمین همایش قرارگاه، اجرای گروه سرود دختران فاطمی، و مسابقات تفنگ بادی، دارت و بازی های دخترانه و جذاب و شاد با اهدای جوایز و اجرای برنامه شاد و جذاب  همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار