خبرهای داغ:

دهستان جوشین ورزقان به عنوان منطقه هدف قرارگاه عهد خدمت حوزویان

تبریز- مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا گفت: اب توجه به احصا اطلاعات و نیازهای روستاهای محروم و کم برخوردار آذربایجان شرقی، دهستان جوشین ورزقان به عنوان منطقه هدف قرارگاه و در مرحله نخست از ۱۳ روستای دهستان نیز سه روستای سقای، نگارستان و گال انتخاب شده است.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۴۷
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید مهدی حسینی عربی در جلسه هم افزایی قرارگاه حوزوی عهد خدمت استان، ضمن استقبال از برنامه های اردوی تابستانی قرارگاه حوزوی عهد خدمت استان، افزود: این قرارگاه با تکیه بر فعالیت‌های مشارکتی و همکار بخش‌های مختلف و مردم در روستاهای مناطق کمتر برخوردار می‌کوشد تا با مشارکت‌پذیری مسائل و مشکلات ساکنان این مناطق را کاهش دهد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی نیز در این جلسه اظهار کرد: قرارگاه حوزوی عهد خدمت استان  در نظر دارد در تابستان امسال با هشت گروه جهادی مدارس علمیه استان در قالب اردوی جهادی در مناطق کم برخوردار و محروم در عرصه های عمرانی، فرهنگی و تبلیغی مشغول به فعالیت شوند.

حجت الاسلام اسماعیل روشن تن در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم اعلام آمادگی کرد که در برنامه‌های قرارگاه در مناطق هدف، کمال همکاری و هم‌افزایی را خواهند داشت.

جلسه هم افزایی قرارگاه حوزوی عهد خدمت آذربایجان شرقی با قرارگاه ‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار