دیدار فعالان سیاسی و اجتماعی با فرماندار شهرستان تنگستان

جلسه فعالان سیاسی و اجتماعی تنگستان با فرماندار این شهرستان جهت تبیین عملکرد دولت سیزدهم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۹۵۹
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان در دیدار با فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان که به مناسبت تبیین کارنامه وعملکرد دولت سیزدهم که همزمان با آغاز کار این دولت بود گفت:نقد بر مسولین ومتولیان اجرایی باعث ایجاد پیشرفت وشناخت نقاط ضعف خواهد شد.
فرماندار تنگستان در ادامه افزود:اقدامات دولت در دوبخش ملی واقدامات برجسته مشهود است.
احمدلطفی به اقدامات وعملکرد شاخص دولت سیزدهم اشاره کرد وگفت: دیپلماسی عزتمندکه با اقتداروتدبیر وراهبری مناسب در این حوزه که در گذشته با ایران وسیاستهای ایران فاصله گرفته بودندشاهد رشد آن هستیم .
این مقام عالی شهرستان رسیدن به دیپلماسی عزتمند را تشریح کرد که:با یک کار دقیق دیپلماسی شاهد این هستیم که کشورهایی که چندین سال با ایران قطع ارتباط کرده بودنددرحال ارتباط گیری و استفاده از فضای دوستانه وامنیتی ودیگر حوزه ها هستند.
ایشان با اشاره به اقدامات برجسته دیگر دولت تصریح کرد: مبارزه با فساد دراین دولت مشهود است واقدامات بسیاری برای مبارزه با این معضل از سوی دولت سیزدهم صورت گرفته است.
فرماندار تنگستان در پایان سخنان خود به بیان عملکرد واقدامات ادارات و نهادهای شهرستان تنگستان وپیشرفت چشمگیر این اقدامات پرداخت.
در ادامه امام جمعه شهر اهرم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) گفت:پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی دراین ۴۴سال مرهون جلسات وهیأت اندیشه ورزی است که نخبگان با همه ی سلایق سیاسی درکنار هم وذیل ولایت برای رفع نواقصات تشکیل می شود.
حبیب پهلو زاده در ادامه افزود:افتخارات نظام در زمینه های علمی ونظامی روز به روز وبا سرعت بسیار در حال حرکت است وباعث تعجب وتحسین مخالفان نظام ودیگر دولتها شده است.
درپایان این جلسه فعالان سیاسی،اجتماعی وفرهنگی به بیان درخواست‌ها ونقد وانقاد از اقدامات نهادهای شهرستان پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار