مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ترویج مدل‌های حجاب اسلامی نیازمند حمایت و برنامه‌ریزی ویژه است و تولیدکنندگان مدل‌های حجاب اسلامی نیازمند حمایت هستند.
کد خبر: ۹۵۲۰۸۰۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در گفتگو با خبرنگاررسانهگفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه سطح در خصوص مسئله عفاف و حجاب درگیر است که سطح اول کارکنان خود مجموعه است که با اقداماتی که صورت‌گرفته خدا را شکر در این بخش مشکل خاصی وجود ندارد و کارکنان این مجموعه حجاب اسلامی را رعایت می‌کنند.

وی افزود: سطح دوم صنوفی است که بافرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط است که دراین‌رابطه با برخی صنوف برخورد شده و برخی صنوف هم تعطیل شده و باسیاست‌ها و نظارت‌هایی که صورت‌گرفته وضعیت حجاب در این صنوف در حال بهترشدن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: سطح سوم عرضه مدهای اسلامی و متناسب بافرهنگ و آداب مردم است که در این بخش به حمایت نیاز داریم تا مراکزی برای عرضه مدهای به‌روز اسلامی تهیه شده و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد، در حال حاضر تولیدکنندگان مدهای اسلامی نیازمند حمایت هستند.

وی بیان داشت: باید توجه داشت که ترویج مدهای اسلامی و متناسب بافرهنگ ایرانی‌اسلامی و سلیقه مردم و درعین‌حال استفاده از مدل‌های به‌روز و جذاب برای قشر جوان و نوجوان یک ضرورت است که نیاز به حمایت دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از طریق برگزاری برنامه‌های مختلف و معرفی مدل‌های اسلامی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها در حال ترویج حجاب اسلامی و شکستن توطئه دشمنان و به دام افتادن جوانان و نوجوان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار