در آئینی از دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی برنده مدال طلای سلولهای بنیادی کشور در یاسوج تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۷۱۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثنا دژآباد، دانش‌آموز پایه دوازدهم تجربی دبیرستان دخترانه فرزانگان یاسوج در زمینه سلولهای بنیادی بازساختی موفق به کسب مدال طلای این المپیاد ملی شد.
محمدجمالی آرند گفت: سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از حوزه‌های پرکاربرد در درمان بیماری‌ها در جهان است که نقش موثری در کارآفرینی و سرعت توسعه کشور دارد.
وی گفت: در استان کهگیلویه وبویراحمد طی مرحله اول المپیادهای علمی ۶۷۲ نفر باهم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۸۹ نفر به مرحله دوم و استانی راه یافتند.
دارنده مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور هم درباره رمز موفقیت خود گفت: توکل به خدا، حمایت خانواده، کادر مدرسه و تلاش‌های خودم موفق به کسب این مدال شدم.
دژآباد افزود: المپیاد مسیر لذت‌بخشی است و برای همین دوست دارم علاوه بر تحصیل، در زمینه المپیاد نیز فعالیت داشته باشم ضمن اینکه در کارهای تحقیقاتی پژوهشی چندین سال کار می کنم.

تجلیل از برنده مدال طلای سلولهای بنیادی کشور در یاسوجتجلیل از برنده مدال طلای سلولهای بنیادی کشور در یاسوجتجلیل از برنده مدال طلای سلولهای بنیادی کشور در یاسوج

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار