خبرهای داغ:
داستان خانواده‌ای که در مسابقات قرآنی بسیج خوش درخشیدند را از دریچه خبرگزاری بسیج بخوانید.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۵۷
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

شرکت کنندگانی که
علی اکبر زنده دل که رتبه نخست بخش خانواگی بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج را کسب کرده است در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج تصریح کرد: برخلاف برگزاری مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف کشور که فقط افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند شرکت کنند، اما در این مسابقات، افراد بالای ۵ سال می‌توانند شرکت کنند که این موضوع موجب جذابیت و فراگیری شرکت کنندگان در این مسابقه می‌شود که این موضوع از نقاط برجسته این مسابقات است و هر کجا بتوانم، این اقدام را تبلیغ و ترویج می‌کنم.

زنده دل که طلبه علوم دینی و اهل شهرستان " خوسف " استان خراسان جنوبی است همچنین افزود: در این مسابقات، بنده در قسمت ترتیل قرآن و در بخش ارائه مفاهیم و تفسیر سوره مبارکه حجرات، همسرم در بخش حفظ سوره نور و ارائه داستان حضرت ابراهیم (ع)، پسر بالای ۱۰ سالم در بخش صحیفه سجادیه و در موضوع دعای " ابوین " و پسر زیر ۱۰ سالم در بخش حفظ ۲۰ سوره آخر قران شرکت کردیم.

این فعال قرآنی گفت: این مسابقات به مدت ۳ روز در تهران و در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد و خانوده بنده از بین ۱۶ خانواده توانست رتبه نخست این مسابقات را از آن خود کند و جایزه ۸ میلیون تومانی آن را دریافت کرد.

علی اکبر زنده دل همچنین افزود: در این مسابقه فقط ۴ نفر از اعضای خانوده می‌توانند شرکت کنند و نفرات دیگر اگرچه درموضوعات قرآنی فعال هستند، امکان شرکت در مسابقه را ندارند که این مشکل می‌تواند موجب کاهش انگیزه این افراد شود که جا دارد مسئولان مسابقات، فکری برای رفع این مشکل کنند.

رتبه نخست بخش خانواگی بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج، همچنین گفت: در مجموع از تمام عوامل برگزارکننده این مسابقات تشکر می‌کنم و به آن‌ها دست مریزاد می‌گویم.
ت ۸۹۹۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار