اردوی راهیان پیشرفت علمی بسیج جامعه پزشکی استان ایلام به مقصد سامانه گرمسیری، سد کنجانچم و میدان نفتی آذر مهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۴۹۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام گفت:با هدف جهاد تبیین و به منظور آگاهی ازپیشرفت‌های علمی و دستاورد‌های عظیم صنعتی نظام مقدس جمهوری اسلامی، جمعی از اعضای بسبج جامعه پزشکی در قالب کاروان پیشرفت علمی از سامانه گرمسیری و سد کنجانچم و میدان نفتی آذر مهران بازدید نمودند و از نزدیک با پیشرفت‌های علمی و توان مهندسان داخلی و عظمت اقدامات انجام شده در این دو پروژه عظیم ملی آشنا شدند.
علی مریدی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام بیان کرد: در مقابل تلاش دشمنان که سعی در تحریف واقعیات و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، باید تلاش شود واقعیات و پیشرفت‌ها و توانمندی‌های نظام به اقشار جامعه اطلاع رسانی شود و یکی از موثرترین راه‌ها در این زمینه اعزام کاروان‌های راهیان پیشرفت علمی می‌باشد.


وی افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی اعزام کاروان‌های راهیان پیشرفت علمی را از زمستان سال گذشته آغاز نموده و تا کنون چهار کاروان را به مجتمع پتروشیمی ایلام، سد و نیروگاه سیمره، سامانه گرمسیری و سد کنجانچم و میدان نفتی آذر مهران اعزام نموده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار