دهمین نمایشگاه مد و لباس با همکاری اداره ارشاد فرهنگ اسلامی تهران با رویکرد حجاب اسلامی در محل هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۴۷۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

   فاطمه بشیری دبیر برگزاری نمایشگاه   گفت: در این نمایشگاه  بیش از صد طراح و تولید کننده از سراسر کشور حضور پیدا کرده اند که محصولات خود را جهت اشاعه هر چه بیشتر تولید کاملا ایرانی ارائه نمودند.

او با اشاره به اینکه بیش از سه سال است  که  در حوزه عفاف و حجاب نمایشگاه های تخصصی برگزار می کنیم، افزود: از نکات مثبت نمایشگاه اجرای طرح نذر حجاب  عرضه چادر دوخته شده با کیفیت به قیمت کارخانه و تمام شده به مردم عزیز است.

 همچنین وی با توجه به استقبال بی نظیر مردم از نمایشگاه در دوره های گذشته افزود: ما در این نمایشگاه تصمیم گرفتیم تا کارگاهی را به صورت  کاملا رایگان توسط اساتید حاذق  و صاحب نام جهت ارائه راه حل های  برند سازی ،طراحی و تولید و فروش موفق برای صاحبان کسب و کار حاضر در نمایشگاه برگزار نماییم.

 فاطمه بشیری افزود: از وجوه تمایزات این نمایشگاه با سایر نمایشگاه ها در این عرصه می توان از حضور خلاقانه یک کارآفرین ایرانی نام برد که محصولات خود را با الهام از نقوش سنتی قدیمی به روی لباس های مدرن  طراحی و اجرا نموده است  و در این نمایشگاه برای اولین بار رونمایی کرده است.

خبرنگار: محمدحسین عباسی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار