خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت ام البنین (س) سپاه ناحیه رامهرمز از برگزاری جلسه جهاد تبیین با حضور بسیجیان گران کوثر خبرداد.
کد خبر: ۹۵۲۰۴۷۳
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز،

وی در خصوص اهمیت جهاد تبیین اظهار داشت: امروز یکی از رسالت های مهم بسیج و بسیجیان، تلاش در راستای جهاد تبیینی و مقابله با خط تحریف دشمن است. 

وی با اشاره به این که معمولاً اثرگذاری بانوان در حوزه های فرهنگی و تربیتی به مراتب بیشتر است، افزود: در راستای جهاد تبیینی ما باید با شناخت و درک مناسب وارد کارزار جنگ نرم شده و در این راستا به تولید محتوا و عرضه و انتشار مطلوب آن ها به خصوص در فضای مجازی بپردازیم.

 

خانم محمدی بهبهانی سخنران جلسه با بیان موضوعاتی پیرامون جهادتبیین گفت: یکی از بایسته ها در این زمینه آن است که تبیین در حد فهم عمومی و با ادبیات و بیان ساده و روان صورت گیرد، ضمن آن که یکی از عرصه های بسیار مهم، حوزه کودک و نوجوان است که در برنامه ریزی ها باید بیش از پیش جدّی گرفته شود.

 

خانم محمدی بهبهانی خاطرنشان کرد: در این عرصه نیز بانوان طلبه با رویکرد بسیجی و جهادی بسیار می توانند مؤثر باشند که ان‌شاءالله بیش از پیش زمینه فعالیت مؤثر و قوی آن ها فراهم گردد.

 

ایشان با تاکید بر این که امروزه کسانی که شعار پوچ زن زندگی آزادی را سر می‌دهند اگر فکر کنند این شعار ریشه در وابستگی است، اظهار کرد: این شعار یا آن تعریفی که شعار دهندگان آن دارند عین اسارت و وابستگی است و اگر قرار باشد محقق شود چیزی جز اسارت نیست.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم جهاد تبیین، توضیح داد: با افزایش علم، دانش و بصیرت خود در میدان بازی که همان میدان تحریف واقعیت ها توسط دشمن هست، به جهاد تبیین بپردازید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها