میز خدمت جهادی و جهاد تبیین نذر سلامت در مرکز بهزیستی و حاشیه شهر زاهدان با استفاده از پرسنل و توان کادر درمان استان به‌صورت رسمی شروع به فعالیت کرد .
کد خبر: ۹۵۲۰۲۸۶
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، نادر میری، مدیر گروه جهادی یاوران سلامت و امنیت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  گفت: اردوی جهادی پزشکی گروه جهادی یاوران سلامت و امنیت بسیج کارمندان استان که از 21 تیر ماه فعا لیت خود را با حضورپزشکان متخصص داخلی، اطفال، عمومی و دندان‌پزشک در زاهدان آغاز کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که این گروه نسبت‌به انجام ویزیت و درمان رایگان مددجویان بهزیستی در محل مرکز مهرآوران شهرستان زاهدان اقدام به فعالیت کرده اند، افزود: این اردو با هدف انجام جهاد خدمت‌رسانی به‌منظور ارتقاء سلامت با انجام ویزیت رایگان، تجویز، توزیع دارو و اقلام بهداشتی بین ۴۰ نفر از مددجویان این مرکز انجام پذیرفت.

 میری گفت: ما جز با روحیه جهادی و تفکر بسیجی نمی‌توانیم کارهای زیربنایی را به سامان برسانیم و این یک نیاز واقعی احساس می‌شود. برای تحول خدمات جهادی و جذب حداکثری برای ارتقاء سلامت در مناطق حاشیه شهر باید تجهیزات و کمبودها و زیرساخت‌ها اصلاح شود.

این پزشک خیر در ادامه تصریح کرد:در اولین روز این اردو تعداد چهل کودک مرکز مهرآوران تحت ویزیت و معاینه رایگان ضربان قلب قرار گرفتند. همچنین برای سه کودک معاینات دندانپزشکی انجام شد.

مسئول گروه جهادی یاوران سلامت ادامه داد: توزیع مسواک و برگزاری کلاس آموزشی توسط پزشک و دندان‌پزشک متخصص و پزشک متخصص اطفال از برنامه‌های برگزارشده در این اردو می‌باشد.

این مسئول در پایان گفت: این اردو تا پایان هفته ادامه دارد و اختتامیه در روز جمعه تاریخ۱۴۰۲/۰۳/۲۶ به یاد شهدا و تقدیر از کادر درمان مرکز توان‌بخشی مهرآوران با حضور فرمانده سپاه سلمان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار