بیش از ۵۱پروژه انتقال آب در سطح روستاها با مشارکت سپاه و بسیج در فیروزکوه اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۳۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

رئیس اداره جهاد کشاورزی فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار بسیج شهرستان فیروزکوه ضمن تبریک به مناسبت هفته جهاد کشاورزی به تمامی تلاشگران عرصه کشاورزی و جهادگران تامین امنیت غذایی کشور به خصوص بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان بر اهمیت تلاش روز افزون در راستای پایداری تولید و توسعه بخش کشاورزی شهرستان تاکید کرد.

ولی الله حسنی افزود:جهاد کشاورزی شهرستان به عنوان تامین و توزیع کننده اقلام ضروری مردم همواره تلاش می کند محصولات کشاورزی بویژه کالاهای اساسی به وفور در دسترس مردم قرار گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی فیروزکوه خاطر نشان کرد: در سه ماهه نخست امسال بیش از۳۲ تن مرغ منجمد و۱۰۰تن مرغ گرم و سایر اقلام ضروری با نرخ مصوب دولتی در شهرستان فیروزکوه توزیع شد.

وی تاکید کرد:جهاد کشاورزی شهرستان به صورت مستمرنظارت، رصد و پایش واحدهای نانوایی را در دستور کار قرار داده و در صورت مشاهده تخلف برابر قانون با واحدهای متخلف برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از مصاحبه با اشاره به پروژه های در دست اجرای اداره جهاد کشاورزی شهرستان گفت: ۵۱پروژه انتقال آب(پوشش انهار،آبیاری تحت فشار،ترمیم سربند،احیای قنوات) در سطح روستاهای شهرستان در حال اجرا می باشد.

وی یادآور شد:این پروژه ها با مشارکت #سپاه و #بسیج شهرستان در حال اجرا می باشد.

حسنی عنوان داشت: ۲پروژه در حوزه دام و شیلات شامل یک واحد دامداری (شرکت رامیاران آرشید مهر ) باظرفیت ۳۵۰۰ راس گوسفند داشتی و یک واحد پرورش ماهی به ظرفیت ۵۵تن به زودی با حضور مسئولین ارشد کشور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: تاکنون ۱ فقره پرونده متقاضیان راه اندازی کسب وکار (در حوزه دامداری روستایی)و۵۸ فقره پرونده متقاضیان مشاغل خانگی جهت اخذ تسهیلات از محل تبصره ۱۶ از سوی اداره جهاد کشاورزی شهرستان به بانک معرفی شده است ودر مرحله تکمیل پرونده می باشد.


خبرنگار بسیج/طاهره حاجی مزدارانی

 

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار