خبرهای داغ:
شاهرود_ به مناسبت ۲۴ خرداد روز جهانی اهدا کنندگان خون، از جمعی از خبرنگاران اهدا کننده خون به همت پایگاه انتقال خون شاهرود تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۰۳
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

تجلیل از خبرنگاران اهداکننده مستمر خون در شاهرود+ تصاویربه گزارش خبرنگار بسیج، جمعی از خبرنگاران شاهرود با حضور در پایگاه انتقال خون شاهرود به مناسبت ۲۴ خردادماه روز جهانی اهدا کنندگان خون، نسبت به اهدا خون خود به بیماران نیازمند خونی اقدام نمودند.
در این برنامه دکتر عامری مدیر پایگاه انتقال خون شاهرود در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این روز و تبریک به اهدا کنندگان خون، با بیان اینکه در شهرستان شاهرود هزاران نفر نسبت به اهدا خون این پایگاه را کمک می‌کنند، افزود: بیش از ۷۰ درصد این جامعه بصورت مستمر در طول سال نسبت به اهدا خون خود اقدام می‌کنند.
او با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش اهدا کنندگان خون را داریم گفت: این اقدام خداپسندانه علاوه بر اینکه کمک به نجات جان بیماران نیازمند خونی است، در راستای سلامت خون و جسم اهداکنندگان این بسیار حائز اهمیت است.
مدیر پایگاه انتقال خون با تقدیر از اهداکنندگان مستمر خون بر حضور اقشار مختلف مردم برای اهدا خون به بیماران تاکید کرد و افزود: پایگاه انتقال خون شاهرود یکی از پایگاه‌های نمونه کشور و اهدا کنندگان خون شهرستان رتبه برتر استان و کشور در اهدا خون را دارند.
در پایان این برنامه با اهدا لوح تقدیر و هدیه از خبرنگاران اهداکننده مستمر خون تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها