زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رسانه ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند، گفت:حضرت زینب کبری (س) در الگوی کامل جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۲۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه، سردار طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه با رضا سواری، مدیرمسئول روزنامه مردم نو دیدار و گفتگو کردند.

رسانه در خط مقدم جهاد تبیین است/زینب کبری (س) الگوی کامل جهاد تبیین است

در این دیدار حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه، با بیان اینکه رسانه از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار است، گفت:امروز رسانه‌ها در راستای تبیین حقایق و واقعیت‌ها عمل می‌کنند همانگونه که حضرت زینب (س) پس از شهادت برادر بزرگوار خود امام حسین علیه السلام در مقابل دشمنان ایستادگی و از اهداف و نهضت امام دفاع کردند و امروز رسانه‌ها نیز ادامه دهنده راه حضرت زینب کبری (س) هستند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر جهاد تبیین، اظهار داشت:در این راستا رسانه به خوبی عمل کرده است و در اتفاقات سال گذشته رسانه وارد عمل شد و حقایق و واقعیت‌ها را بازگو و نقشه دشمن را خنثی کرد و فضا را به خوبی مدیریت کرد و خود دشمن نیز به این موضوع اذعان دارند.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه برنامه و عملکرد سپاه و بسیج بر کسی پوشیده نیست و خوشبختانه رسانه همراه این نهاد بوده و برای پیشبرد اهداف و خدمت رسانی به مردم کمک حال بسیج و سپاه بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج ثمره پیروزی انقلاب اسلامی است، عنوان کرد:سپاه مختص جریان خاص نیست و برای انقلاب است و هدف آن حفاظت از دستاورد‌های انقلاب و خدمت به مردم و حافظ امنیت کشور است.

رسانه در خط مقدم جهاد تبیین است/زینب کبری (س) الگوی کامل جهاد تبیین است

هدف سپاه و بسیج حل مشکلات مردم و خدمت رسانی در مناطق محروم است

در ادامه این دیدار سردار طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در حوزه محرومیت زدایی خوش درخشیده است، اظهار داشت:سال گذشته در حوزه محرومیت زدایی در زمینه آبرسانی به مناطق محروم و تامین آب شرب اقدامات سازنده‌ای صورت گرفته است و همچنین در سال جاری در عرصه‌های مسکن محرومین، کمک مومنانه، امنیت غذایی، اهدا جهیزیه، فرهنگی و اجتماعی، امید آفرینی و اشتغال زایی اقدامات ارزنده‌ای داشته است.

سردار طهماسبی با بیان اینکه سپاه در حوزه جنگ سخت و جنگ نرم همواره در صحنه حضور دارد، تصریح کرد:امروز در جنگ ترکیبی شناختی هستیم و امروز رسالت رسانه مقابله و ایستادگی در برابر هجمه و شایعات و فرافکنی‌های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه امروز سپاه انصارالمهدی (عج) در درمان ناباروری از زوجین حمایت همه جانبه دارد، گفت:زوجین نابارور که عضو بسیج هستند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته و می‌توانند از امتیازات آن بهره‌مند شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه 60 سالن ورزشی سپاه انصارالمهدی (عج) در اختیار آحاد مردم قرار دارد، اذعان داشت:خوشبختانه در حوزه ورزش موفق عمل کرده ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه در حوزه صنعت و معدن سپاه انصارالمهدی (عج) گام‌های موثری در حل مشکلات مردم برداشته است، عنوان کرد:برنامه سه شنبه‌های صنعت هر هفته در جهت رفع مشکلات واحد‌های صنعتی به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن برگزار می‌شود.

تربیت نیروی توانمند و زبده از الزامات امروز جامعه است

در ادامه رضا سواری، مدیر مسئول روزنامه مردم نو با بیان اینکه سپاه استان در تمامی عرصه‌ها عملکرد مناسب و موفقی داشته است، گفت:امروز رسالت اصحاب رسانه احصاء مشکلات مردم و پیگیری مطالبات از مسئولین است.

وی در ادامه گفت:متاسفانه امروزه ما نیروی توانمند، آگاه و آشنا با مشکلات در حوزه رسانه نداریم و این ضعف رسانه‌های داخلی است و مهمترین مسئله برگزاری دوره‌های آموزشی و آشنایی با سواد رسانه‌ای است.

سواری با اشاره به اینکه برای مقابله با دشمن نیازمند تربیت نیروی توانمند است، خاطرنشان کرد:امروز تربیت نیروی توانمند رسانه در استان، کشور و سطح بین الملل برای نظام بسیار حائز اهمیت است.

این مسئول در ادامه تاکید کرد:بنده معتقد هستم امروز می‌توان از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج برای تربیت نیروی توانمند رسانه استفاده کرد و استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان می‌توان برای حل مشکلات مردم استفاده کرد چرا که در شرایط کنونی قلم به عنوان یک ابزار جنگی محسوب می‌شود و توجه به این مسئله در راستای مقابله با هجمه‌های دشمن مهم و ضروری است.

مدیر مسئول روزنامه مردم نو با بیان اینکه آگاهی بخشی و آموزش در پایگاه‌های مقاومت بسیج می‌تواند در جهت تحقق اهداف بسیج موثر واقع شود، بیان داشت:تربیت نیروی زبده به نفع جامعه خواهد بود.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات سپاه انصارالمهدی (عج) استان، خاطرنشان کرد:هم افزایی و همکاری در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیت نیروی انسانی توانمند در حوزه رسانه می‌تواند راهگشای مشکلات و مقابله با رسانه‌های بیگانه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار