خبرهای داغ:
مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شركت توزيع نیروی برق استان همدان خبر داد

پاسخگویی همزمان به ۲۷۰ تماس مردمی از طریق سیستم کنتاکت سنتر

همدان-مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شركت توزيع نیروی برق استان همدان از پاسخگویی همزمان به ۲۷۰ تماس مردمی از طریق سیستم کنتاکت سنتر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۹۹۶
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ایرج افشار با اشاره به فعاليت واحد دیسپاچینگ و فوریت‌های برق استان همدان اظهار كرد: كار ما در دو بخش تعريف مي‌شود كه يكي از طريق سیستم کنتاکت سنتر (Contact Center)  در حوزه پاسخگویی آنلاین و تکریم بیشتر ارباب رجوع و مشترکین است.

وی استفاده از سیستم کنتاکت سنتر براي یکپارچه‌سازی و حرکت شرکت در راستای سیاست‌های دولت در حوزه پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع و مشترکین را مهم برشمرد و گفت: ارائه راهنمایی و مشاوره به مشترکین، ارتقای سطح کیفیت پشتیبانی خدمات و افزایش اطلاعات مشترکین از خدمات شرکت، افزایش میزان رضایت‌مندی مردم و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها از ديگر مزيت‌های این سیستم است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شركت توزيع نیروی برق استان همدان بيان كرد: با توجه به اینکه این سیستم دارای تلفن پاسخگو است توزیع اتوماتیک تماس‌ها، نشانگر مشخصات تماس گیرنده، صندوق صوتی، قابلیت ارسال پیامک، پست الکترونیکی، ارتباط با مشترکین حساس با ارسال پیامک، جمع‌آوری شکایات و پیشنهادات مردمی، اعلام میزان مصرف مشترک با ورود اطلاعات مشترک، اعلام میزان بدهی مشترکین با ارتباط سامانه billing و چندین قابلیت دیگر از توانایی‌های آن است که به تدریج و بر اساس نیاز از هر کدام از موارد استفاده می‌شود.

وي با بيان اينكه كار در حوزه سیستم کنتاکت سنتر (Contact Center)با ۹ خط E1 پيش مي‌رود، افزود: اين خطوط مي‌توانند به صورت همزمان به ۲۷۰ مورد درخواست پاسخگو باشند، كه پیگیری اضافه شدن دو خط E1 براي امسال هم هستيم كه در اين شرايط تعداد خط‌وط به ۱۱ مورد مي‌رسد و مي‌توان به ۳۳۰ تماس همزمان پاسخگو بود.

افشار با اشاره به اينكه هر خط E1 مي‌تواند همزمان پاسخگوي ۳۰ مشترك به صورت هوشمند باشد، گفت: در هر شهرستان‌ يك خط E1 فعال است كه مي‌تواند به صورت همزمان ۳۰ تماس را دريافت و مديريت كند.

وي با تاكيد بر اينكه در حال حاضر در مواقع بحراني مي‌توان پاسخگوي نياز ۲۷۰ تماس به صورت همزمان در استان بود، گفت: از طريق اين خطوط خاموشي معابر و منازل در مواقع بحراني به صورت ۲۴ ساعته گردآوري و اطلاع‌رساني مي‌شود.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شركت توزيع نیروی برق استان همدان يادآور شد: در هر شيفت كاري ۲۳ نفر از همكاران در سطح استان پاسخگوي سئوالات مشتركين هستند و سیستم کنتاکت سنتر مي‌تواند پاسخگويي به موقع به ۲۷۰ مورد درخواست ثبت شده در سامانه را داشته باشد.

وي فعاليت اپليكيشن برق من را در حوزه فوريت‌هاي برق مهم دانست و افزود: از ميان ۸۱۰ هزار مشتركين برق در استان ۳۵ درصد زير پوشش اپليكيشن «برق من» هستند كه از طريق اين برنامه هر خدماتي به صورت آنلاين به افراد ارائه مي‌شود.

افشار با اشاره به اينكه درخواست‌هاي مشتركين بعد از ثبت در اپليكيشن «برق من» توسط اپراتور ثبت و به تكنسين مربوطه ارسال مي‌شود، ادامه داد: افرادي كه بخواهند از طريق اپليكيشن «برق من» درخواست خود را ثبت كنند (درخواست مشتركين يا بهره‌برداري) سيستم يك گام جلوتر مي‌افتد و به جاي اينكه اپراتور روي آن تحليل انجام دهد، چون اطلاعات توسط مشترك ثبت شده، يك مرحله جلو رفته و به كارشناس مربوطه ارجاع داده مي‌شود.

وي از مشتركين برق خواست كه اپليكيشن «برق من» را روي گوشي‌هاي هوشمند خود نصب كنند و گفت: آنها با اين اقدام هم مي‌توانند به هنگام بحران و كسب اطلاعات شماره پيگيري دريافت كنند و هم يك مرحله جلوتر با كارشناسان مربوطه ارتباط گرفته و به جواب برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار