زنجان- معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۶ هزار زنجانی به اردوهای راهیان نورجنوب و غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۱۹۹۳۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

اعزام ۶۲۰۰ زنجانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محسن سهندی در جلسه ستاد راهیان نور استان با بیان اینکه اعزام راهیان نور از اردیبهشت آغاز شده است، اظهار داشت:سال گذشته بیش از ۶ هزار نفر زنجانی به اردو‌های راهیان نورجنوب و غرب کشور اعزام شدند. 

وی گفت: امسال ٣ هزار از استان زنجان به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد و سهمیه اقشار مختلف برای این اردو‌ها پیش‌بینی شده است و امیدواریم مانند سال‌های گذشته شاهد همکاری خوب دستگاه‌های مرتبط در برگزاری این اردو‌ها باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان افزود: اهمیت راهیان نور بر همگان واضح و مبرهن است و به فرموده رهبر معظم انقلاب «مد ظله العالی» راهیان نور یک عملیات مهم فرهنگی است که تأثیرات زیادی روی قشر جوان و نوجوان دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام علاقه‌مندان به اردو‌های راهیان نور غرب و جنوب، ادامه داد: در این اردو‌ها از یک منظر، عملیات فرهنگی و از منظری دیگر مصادیق گردشگری فرهنگی مورد توجه است.

راهیان نور فرصتی برای تجدید پیمان با شهدا 

در ادامه سید شمس‌الدین موسوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان نیز گفت: راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی جوانان و نوجوانان برای شناخت و الگوگیری از رزمندگان است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان استانی باید از این اقدام فرهنگی پشتیبانی کنند و آن را یک سرمایه‌گذاری فرهنگی بدانند گفت: برپایی کاروان‌های راهیان نور ادامه همان جنگ است، اما به شکل فرهنگی، و راهیان نور فرصتی برای تجدید پیمان با شهدا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به سهمیه استان در حوزه اعزام راهیان نور اشاره کرد و گفت: در قالب راهیان نور جنوب کشور چهار هزار و ۶۳۴ نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند و در ایام تابستان نیز در قالب اردو‌های عمومی خانوادگی، دانش‌آموزی و دانشجویی اعزام به این مناطق را خواهیم داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار