در بازدید مهندس همتی از مجموعه های فرهنگی و فرهنگسراهای سطح شهر مطرح شد؛
شهردار باقرشهر با اشاره به نقش فرهنگسراها و مراکز فرهنگی در غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، بر توانمندسازی خانواده ها و نهادینه کردن موضوعات مرتبط با دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۹۹۰۳
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی شهردار باقرشهر در بازدید از مجموعه های فرهنگی و فرهنگسراهای سطح شهر که به همراه جمعی از مدیران شهرداری صورت گرفت؛ در جریان برنامه ها و فعالیت های این مراکز قرار گرفت.

همتی در بازدید از زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری باقرشهر تصریح کرد: امروزه نقش فرهنگسراها و مراکز فرهنگی در غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها به خصوص کودکان،نوجوانان و زنان خانه دار ، توانمندسازی خانواده ها و نهادینه کردن موضوعات مرتبط با دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی و... در سطح شهر انکار ناپذیر است که استقبال شهروندان از فعالیتهای این مراکز ضرورت توجه به این گونه مراکز را ایجاب می کند، بنابراین تامین سرانه فضای ورزشی،فرهنگی و اجتماعی از جمله مهمترین الویت های مدیریت شهری است.

وی اظهار داشت: یکی از معضلات و تهدیدها در باقرشهر، گوناگونی فرهنگی و قومیتی است که در صورت وجود یک برنامه ریزی صحیح و تدوین پیوست های فرهنگی حساب شده می توان این تهدید را به فرصتی در قالب ارتقای مشارکت های مردمی به منظور توسعه همه جانبه شهر تبدیل کرد.

شهردار باقرشهر خاطرنشان کرد:در همین راستا ضمن شناسایی معضلات و مشکلات،سعی داریم ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای ارتقاء سرانه فضاهای فرهنگی و اجتماعی شهری را توسعه دهیم.

گفتنی است شهردار باقرشهر از فرهنگسرای آفتاب، فرهنگسرای استاد شهریار،فرهنگسرای عطر نرگس(خانواده)،مجموعه فرهنگی عطر یاس و دارالقرآن عطر فاطمی بازدید به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار