خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

ولایت فقیه، سنگربان اسلام است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در کارگاه جهاد تبیین مسئولان عقیدتی نظارت حوزه ها گفت: ولایت فقیه، سنگربان اسلام، حافظ شرف مسلمین و پیش برنده اسلام به سمت تحقق اهداف متعالی آن است.
کد خبر: ۹۵۱۹۶۶۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا تمدن و معنویت غرب را بی بند و باری و معنویتی کذایی، بدون فطرت و تهی از خدا توصیف کرد و اظهار داشت: رژیم ستمشاهی آلتی در دست استکبار و بستری برای تغییر اسلام ناب محمدی به اسلام بدون معنویت و سیاست بود و آنچه ملت را از این توطئه رهانید، ولایت فقیه بود.

   وی با اشاره به تبیین گری های راهگشای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و معرفی جامع ایشان، متذکر شد: رهبر انقلاب در این سخنرانی، کامل‌ترین، جامع ترین و صادق ترین توصیف ها و معرفی ها از امام راحل را داشتند و تفسیری جامع از شخصیت و اهداف ایشان ارائه کردند.

   حجت‌الاسلام مهدی نیا با اشاره به بیاناتی از رهبر فرزانه انقلاب، امام را فردی بسیار معنوی و در عین حال، سیاسی معرفی کرد و افزود: ایشان از یک سو اهل دعا، مناجات و ذکر بوده، اسلام صحیح را در جامعه احیا کرد و از طرفی، فردی مبارز و قاطع در برابر استکبار بوده و در دنیای سیاست، نقش آفرینی نمود.

   وی تصریح کرد: اسلام بدون معنویت الهی و سیاست، اسلامی پوچ و بی معناست و هنر امام، احیای ابعاد معنوی و سیاسی اسلام و تلفیق معنویت با سیاست بود.

   کارگاه جهاد تبیین و روشنگری با شرکت مسئولین عقیدتی نظارت حوزه های بسیج در اتاق جلسات سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار