معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

جزئیات ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن اعلام شد /پایان نام نویسی تا ۲۰ تیر

ساری-معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا با اعلام اینکه ثبت نام مسابقات از ۲۰ خرداد تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد، افزود: این دوره از مسابقات در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۹۶۶۱
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

جزیئات ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن اعلام شد /پایان نام نویسی تا ۲۰ تیر

خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام آقایی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به برگزاری سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در مازندران گفت: این مسابقه جهت انس بیشتر آحاد مردم با قرآن برگزار می شود.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا با اعلام اینکه ثبت نام مسابقات از  ۲۰ خرداد تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد، افزود: این دوره از مسابقات در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی برگزار خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام آقایی بخشی از مسابقات بین مساجد، بخشی دیگر شهرستانی و استانی می‌باشد.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه نفرات برتر در رشته‌های مختلف به مسابقات کشوری معرفی خواهند شد، گفت:در این دوره از مسابقات رشته‌های متنوعی از جمله صحیح خوانی ۷ سوره آخر قران تا حفظ کل قران، مفاهیم، نهج البلاغه خوانی و صحیفه سجادیه را شامل می‌شود.

حجت الاسلام آقایی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام در این مسابقات به نزدیک ترین مسجد محل زندگی خود رفته و آنجا ثبت نام و یا به این سایت https://quranbsj.ir/  مراجعه کنند.


معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا  در پایان سخنان خود یادآور شد: هر کدام از شرکت کنندگان اگر بیش از ۵ نفر را به این مسابقات معرفی کنند با قید قرعه به بیش از ۳۰ نفر آنان جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار