خبرهای داغ:
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا رزمایش مشترک عربستان با آمریکا را اقدامی در ویترین شکسته هژمونی آمریکایی‌ها در منطقه برشمرد و با تأکید بر اینکه این رزمایش یک نمایش بی‌تأثیر در معادلات منطقه است، گفت: این نمایش تبلیغاتی استکبار در معادلات منطقه تأثیری ندارد.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۳۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

رزمایش مشترک عربستان با آمریکا نمایشی در ویترین شکسته هژمونی آمریکا/ لاپوشانی افول  بر بال رزمایش پهپادی

سردار سرتیپ دوم پاسدار «رسول سنایی راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص رزمایش مشترک پهپادی عربستان سعودی با آمریکا، اظهار کرد: دوران گستاخی و حضور تأثیرگذار آمریکایی‌ها در منطقه و غرب آسیا به پایان خود رسیده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا رزمایش مشترک عربستان با آمریکا را اقدامی در ویترین شکسته هژمونی آمریکایی‌ها در منطقه برشمرد و با تأکید بر اینکه این رزمایش یک نمایش بی‌تأثیر در معادلات منطقه است، گفت: این نمایش تبلیغاتی استکبار، در معادلات منطقه تأثیری ندارد.

تئاتر رزمایش مشترک پهپادی عربستان سعودی با آمریکا، پرده‌ای از نمایشنامه سریالی آمریکایی‌ها برای لاپوشانی افول خود است

سردار سنایی راد با اشاره به اینکه تئاتر رزمایش مشترک پهپادی عربستان سعودی با آمریکا، پرده‌ای از نمایشنامه سریالی آمریکایی‌ها در منطقه برای لاپوشانی افول خود و رژیم غاصب صهیونیستی در غرب آسیاست، تصریح کرد: بار‌ها شاهد شکست هژمونی آمریکایی‌ها در منطقه بودیم.

 

 

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: رزمایش مشترک پهپادی عربستان سعودی با آمریکا، با برخورداری استکبار جهانی از امپراتوری رسانه، تنها بازتاب رسانه‌ای خنثی در سطح بین‌الملل دارد.



ت/۲۶۲۳

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار