زنجان _ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از صدور مجوز فروش استانی هزار و ١۶٢ تن برنج و فروردین و اردیبهشت سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۷۵۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

اختصاص ١١۶٢ تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ ولی اله زمانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و ۱۶۲ تن انواع کالا‌های اساسی شامل برنج تایلندی هومالی ۱۰ کیلویی، برنج هندی ۱۱۲۱ و شکر سفید از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبار‌ها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه ۷۴۳ تن برنج در این دو ماه به شهروندان زنجانی اختصاص داده شده است، بیان کرد: ۴۰۰ تن برنج تایلندی هومالی در بسته بندی ۱۰ کیلویی با قیمت درب انبار ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و ۳۴۳ تن برنج هندی ۱۱۲۱ با قیمت درب انبار ۳۳ هزار تومان برای مشتریان عمومی، عاملین توزیع، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و فروشگاه‌ها در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص توزیع می‌شود.

زمانی خاطرنشان کرد: ۴۱۹ تن شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت کیلویی ۱۸ هزار تومان و با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار