خبرهای داغ:

مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل در خوزستان تشکیل شد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از تشکیل مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۵۷
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ طبق دستور معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی پیرامون شناسایی، جذب، آموزش و نگه داشت بازماندگان از تحصیل و در راستای توافقنامه صورت گرفته بامجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل، جلسه ای با اعضای این مجمع در خوزستان تشکیل گردید.

 

اردشیر شریف زاده معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در این جلسه ضمن تأکید براهمیت وتأثیر سواد، علم و دانش در کیفیت بخشی به زندگی افراد در جامعه گفت: این مجمع برای نخستین بار و در راستای کاهش آمار‌های بازماندگی از تحصیل در حوزه معاونت سواد آموزی استان خوزستان تشکیل شد.

 

او هدف از تشکیل این مجمع را جلب حمایت خیرین در راستای شناسایی، جذب و بازگشت بازماندگان از تحصیل به روند آموزش عنوان کرد.

 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان دلایل ترک تحصیل جامعه کم سواد در حوزه سوادآموزی را مشکلات اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و ... عنوان کرد و خواستار همکاری اعضای مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل در عرصه سوادآموزی و حضور فعال این مجمع در کمک به سوادآموزی استان گردید تا با بهره گیری از حمایت‌های مادی و معنوی از قشر کم سواد و بزرگسال جامعه جهت حضور در کلاس‌های سوادآموزی، علاوه بر ارتقای سطح سواد جامعه کم سواد و بی­سواد، زمینه توسعه کمی و کیفی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار