برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در میرجاوه

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل و بزرگداشت قیام خونین پانزده خرداد با حضور خواهران بسیجی در میرجاوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۴۰
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از میرجاوه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) میرجاوه ضمن اشاره به سیره و زندگی امام خمینی(ره) گفت: در این مراسم که با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، ۱۲۰ نفر از خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) نیز حضور داشتند.

خواهر پاسدار یگانه خمر افزود: حضرت امام خمینی(ره) الگوی شجاعت، پارسایی و ساده زیستی بود که عمر بابرکت خویش را در راه مبارزه با ظلم و ستم شاهنشاهی سپری کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بنا نهاد.

وی با بیان اهمیت قیام خونین پانزده خرداد مردم تهران، قم و ورامین علیه حکومت پهلوی خاطرنشان کرد: این قیام تاریخی و سرنوشت ساز، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و نقطه ی آغاز انقلاب است که نقش مهمی در به ثمر رسیدن آن دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین پانزده خرداد ادامه داد: این قیام دارای ابعاد بسیار گسترده ای می باشد و امام خمینی(ره) یک گفتمان و چهارچوب فکری جدید برای مردم ایران احیا کرد.

این مسئول اظهار داشت: امروز آحاد ملت ایران به خصوص بسیجیان، وظیفه جهاد تبیین در خصوص بیان شخصیت والای امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به همگان را دارند تا با عنایت خداوند متعال این انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار