مراسم سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، در هیرمندبرگزار شد

مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با همت معاونت فرهنگی حوزه مقاومت بسیج کربلا، در مسجد جامع الغدیر شهرستان هیرمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۳۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان هیرمند، در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار حسین فروغی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه هیرمند ضمن خیرمقدم به مدعوین محترم و عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل خاطرنشان ساخت: داغ جانسوز عروج عارفانه حضرت امام خمینی(ره) آنقدر سنگین و غیرقابل تحمل است، که تا پایان عمر بر قلب و روح شاگردان و پیروان آن ابرمرد تاریخ معاصر خواهدماند‌.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام‌جمعه هیرمند طی سخنانی، با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) یک فقیه و مجتهد انقلابی و الگوی مجسم علم و عمل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی بود؛ خاطرنشان ساخت:
امام دارای همه ارزش‌های والای انسانی و الهی بود و تجلیل از ایشان، تجلیل از ارزش‌ها است و از سوی دیگر بخاطر نجات از طاغوت و عزت خود مدیون امام هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هیرمند با اشاره به اینکه؛ امام خمینی(ره) باغبان فداکار درخت پربار انقلاب اسلامی و نابغه بزرگ و با عظمت و سرآمد قرن حاضر است، و هیچ کس نمی‌تواند چهره واقعی ایشان را مخدوش و یا از حافظه تاریخ حذف کند. اظهار داشت: تبیین واضح و روشن مکتب سیاسی و معرفی افکار و اندیشه‌ها، دستاوردها و آرمان‌ها و اهداف امام باید در صدر برنامه‌های همه دلسوزان نظام قرار گیرند.

لازم به ذکر است: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست، و جهانی در داغ ابدی آن حکیم اندیشمند اندوهگین شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار