اندیشه های امام خمینی (ره) اندیشه هایی تحول گرا و انقلابی در تمام کشورهای مسلمان جهان به شمار می رود

همزمان با سالگرد عروج ملکوتی امام راحل(ره) مردم چابهار در محل مسجد امام حسین(ع) با حضور مسئولین نظامی و انتظامی یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند.​​​
کد خبر: ۹۵۱۸۱۰۸
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار، حجت الاسلام احمدعلی قاسمی زاده امام جمعه موقت چابهار در این مراسم با اشاره به ویژگی های شخصیتی امام راحل افزود: امام خمینی (ره) امامی فقیه و فرزانه، عارفی آگاه، فیلسوفی شجاع و سیاستمداری بی همتا در عصر خود به شمار می رفت.
قاسمی زاده اندیشه‌های آزادی‌خواهانه و انقلابی امام راحل را در افکار جهانیان طنین انداز دانست و اذعان کرد: اندیشه های امام خمینی (ره) اندیشه هایی تحول گرا و انقلابی در کشور ایران و تمام کشورهای مسلمان جهان به شمار می رود.
امام جمعه موقت چابهار یکی از ویژگی‌های شاخص امام راحل را در خدا محوری و رهایی کشور از سلطه شوم مستکبرین جهان خواند و تصریح کرد: امام خمینی (ره) با روحیه انقلابی و استکبار ستیز خود کاخ های سلطه را در هم کوبید و انقلابی را از خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با تکیه بر اندیشه های اسلامی و شیوه‌ها و ابزارهای مناسب فرهنگی این انقلاب را در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رساند.
وی با بیان اینکه اندیشه های امام راحل در حال گسترش است گفت: اندیشه های تحول گرای امام خمینی (ره) به دلیل برخورداری از معنای علمی، اسلامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هرگز در تاریخ کنار نخواهند رفت و همچنان در جهان گسترش می‌یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار