سرهنگ غلامرضا بناری:

اعزام بیش از ۳۰۰ زائر از شهرستان دشتستان به مرقد امام خمینی (ره)

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان گفت: امسال بیش از ۳۰۰ زائر بسیجی خواهر و برادر از شهرستان دشتستان عازم مرقد امام خمینی (ره) می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۸۹
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه ناحیه دشتستان، در حاشیه اعزام کاروان و زائران امام راحل، با اشاره به موضوع هماهنگی اعزام زائران به حرم امام خمینی (ره) اظهار کرد: هفت سال اخیر به خاطر شیوع کرونا و ماه مبارک رمضان، امکان حضور زائران در استان‌ها و شهرستان‌ها برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل وجود نداشت، اما امسال این زمینه فراهم شده و باید قدردان بود.
فرمانده سپاه ناحیه دشتستان هدف از شرکت زائران در مراسم سالگرد رحلت امام را تجدید میثاق با امام راحل و تجدید بیعت با امام خامنه‌ای و آشنایی با تفکرات بنیانگذار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم زائران اعزامی به حرم امام راحل از بین جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم باشد.
سرهنگ غلامرضا بناری ادامه داد: ما یک عمر است روی سفره ولایت نشسته‌ایم و باید در لحظات حساس امام را همراهی کنیم، زیرا در زمان کنونی، عالمی جامع‌تر از رهبر انقلاب پیدا نمی‌شود.
وی گفت: امام خمینی (ره) نیز کیمیایی بود که این افراد را ساخت و برای راهبری جامعه اسلامی تحویل ملت داد.
سرهنگ بناری با بیان این مطلب که کار‌های فرهنگی، بصیرتی را در طی مسیر در این چهار روز خواهیم داشت خاطرنشان کرد: زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران جزء ویژه برنامه‌های فرهنگی و از جمله مکان‌های مقدسه‌ای است که زوار در این سفر معنوی زیارت خواهند کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات