مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد؛

تجدید عهد جامعه کارگری استان مازندران با آرمان‌های امام با اعزام ۶۰۰ نفر به مرقد مطهر

ساری_مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا گفت:کاروان زیارتی ۶۰۰ نفری جامعه کارگری استان مازندران عازم مرقد مطهر امام راحل شدند.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۸۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

تجدید عهد جامعه کارگری استان مازندران با آرمان‌های امام با اعزام ۶۰۰ نفر به مرقد مطهر

خبرگزاری بسیج؛ سید جواد حسینیان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه  زائران جامعه کارگری این استان در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی به خیل مشتاقان امام راحل خواهند پیوست تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کنند، گفت: این کاروان ها با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و همچنین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی) در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور می یابند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا  از اعزام ۶۰۰ نفراز جامعه کارگری به مرقد مطهر خبر داد و افزود: نیمی از آنها را جوانان بار اولی هستند که به مرقد امام (ره) اعزام می شوند.

حسینیان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و معنوی در طول مسیر برای کاروان‌های اعزامی انجام می‌شود، گفت: همچنین برنامه‌های محوری در سطح مجموعه های تولیدی استان مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اعزام و آشنایی نسل جوان با واقعیات می‌تواند در جهاد تبیین تأثیرگذار باشد، افزود: در سال‌های گذشته حضرت آقا در سخنرانی‌هایشان زوایای گوناگونی از افکار و زندگی حضرت امام را برای اقشار مختلف مردم تبیین می فرمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار