فرمانده سپاه ناحیه دلیجان خبر داد

اعزام بیش از ۲۰۰ زائر دلیجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان از اعزام بیش از ۲۰۰ زائر دلیجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۲۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ سرهنگ پاسدار مهدی نباتی فرمانده سپاه ناحیه دلیجان با اشاره به اینکه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، سالروز تجدید بیعت با امامین انقلاب اسلامی است، گفت: باورهای قلبی و عمیق ملت به حضرت امام خمینی(ره) در حقیقت پیام کاروان‌های اعزامی است که هر ساله پررنگ‌تر می‌شود و این ارادت از سوی نسل‌هایی که امام را از نزدیک ندیده‌اند، بیشتر است.

وی حضور مردم در مراسم ارتحال را در بخش سیاسی مهم دانست و افزود: حضور چشمگیر مردم در مرقد امام راحل(ره) در 14 خردادماه، میثاق مجدد با آرمان انقلاب، امام راحل، خون شهیدان و پیام بلند آزادی خواهی در جهان است و موجب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه‌های آنان می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) یک انسان عادی نبود بلکه وی تفکر آزادی خواهی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم را به مردم جهان یاد داد؛ امام (ره) در مقام شخصیت سیاسی، انسانی صادق، خطرپذیر، شجاع و... است که این ویژگی‌ها موجب شد تا ایشان به عنوان یکی از مهم‌ترین رهبران سیاسی در جهان شناخته شود.

با اشاره به برنامه های گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در دلیجان تصریح کرد: مراسم استقبال کاروان ۷۰۰ نفری دوی امدادی عاشقان خمینی(ره) در دلیجان، دیدار از خانواده های معظم شهدا و دیگر برنامه های فرهنگی سیاسی در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خراد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها