رییس هلال احمر شهرستان اسدآباد خبر داد

اهدای ۳ هزار متر زمین برای احداث پایگاه شهید عمادی اسدآباد توسط یکی از خیرین

همدان-رییس هلال احمر شهرستان اسدآباد گفت: هم اکنون فعالیت پایگاه شهید عمادی در مکانی موقت در حال انجام است اما با بزرگواری یکی از خیرین ۳ هزار متر زمین برای احداث پایگاهی دائمی در همین مسیر اهدا شده است.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۳۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در پاسخ به اینکه وعده‌های سال گذشته رییس هلال احمر کشور در سفر به شهرستان اسدآباد چه شد؟ اظهار کرد: پایگاه شهید عمادی که در مسیر کربلا قرار دارد سابقا فصلی و در ایام خاصی از سال فعال بود که هم اکنون و با پیگیری انجام شده به صورت دائم فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون فعالیت این پایگاه در مکانی موقت در حال انجام است اما با بزرگواری یکی از خیرین ۳ هزار متر زمین برای احداث پایگاهی دائمی در همین مسیر اهدا شده که در حال انجام امورات اداری و استعلامی برای ساخت دائمی این مرکز هستیم.

رییس هلال احمر شهرستان اسدآباد درباره خودرو وعده داده شده نیز گفت: یک هزار دستگاه خودرو در بین پایگاه‌های کشور توزیع خواهد شد که سهم شهر ما طبق وعده داده شده یک دستگاه است، علاوه بر این با پیگیری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی یک دستگاه خودروی نجات شهری نیز به اسدآباد تعلق گرفته و هم اکنون فعال است.

وی درباره تجهیزات گفت: با توجه رییس جمعیت هلال احمر کشور ۵۰۰ میلیون تومان و با همکاری نماینده شهرستان ۲۵۰ میلیون تومان (در مجموع ۷۵۰ میلیون تومان) تجهیزات برای هلال احمر اسدآباد خریداری شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار