خبرهای داغ:

هیئت اندیشه ورز اسلامی به همت بسیجیان سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه از برگزاری هیئت اندیشه ورز اسلامی در جهت هماهنگی برنامه های اجرایی ویژه بسیجیان در اوقات فراغت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۳۴۶
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت هیئت اندیشه ورز اسلامی با حضور اعضای شورا پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه در سرخه برگزار شد.

صنم طاهری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام رضا (ع) هیئت اندیشه ورز اسلامی با حضور اعضا در پایگاه برگزار و بهره مندی بسیجیان از اوقات فراغت، حضورکودکان، نوجوانان و مادران در آخر هفته ها در روستا، برپایی برنامه های فرهنگی و ورزشی، راه اندازی کتابخانه در حسینیه روستا با همکاری خیرین و دعوت از دانشجویانی که در بخش فرهنگی و هنری مهارت دارند جهت ایجاد اوقات مفرح از مصوبات این جلسه بوده است.

او افزود: همچنین به همین مناسبت، هیئت منتظران موعود با اجرای برنامه های ختم صلوات، بیان کرامات امام در خصوص  اصحاب و یاران، مولودی خوانی در باب امام و پذیرایی از خواهران انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) ادامه داد: همچنین حلقه کودکان شهید محمدرضا یاسی با روخوانی کتاب توسط کودکان و حلقه شهید قربانعلی حافظی همراه با قرائت دعای روز، زیارت ها و ختم صلوات تشکیل شد.

طاهری با اشاره برگزاری حلقه شهید غلام رضا داودی گفت: برپایی اردوی یک روزه بسیجیان به زیارتگاه پیغمبران در جهت گرامیداشت دهه کرامت از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها