خبرهای داغ:

اردوی زیارتی به قم به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی اردو زیارتی و تفریحی به حرم حضرت معصومه (س) در دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۰۰۴
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد با سعادت امام رضا (ع)، دهه کرامت و سالروز سوم خرداد، اردو تفریحی-زیارتی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در سرخه برپا شد.

تقی اسلامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اردو در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اردوی تفریحی و زیارتی با هدف بزرگداشت دهه کرامت با همکاری مسجد امام حسن عسکری (ع) با حضور ۷۲ نفر به ظرفیت یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس و سه دستگاه اتومبیل سواری با حضور نمازگزاران و بسیجیان این پایگاه به مقصد استان قم با هزینه ۲۲۰ میلیون ریال با کمک های مردمی برگزار شد.

او افزود: همچنین به همین مناسبت جشن میلاد امام رضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین یوسفی امام جماعت این مسجد با مولودی خوانی و توزیع شربت و شیرینی در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد‌.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: اجرای سرود «سلام فرمانده» به گویش سرخه ای با حضور چهل نفر از نوجوانان (دختر و پسر) با مدیریت علیرضا ادهم بسیجی این پایگاه در شام میلاد امام رضا (ع) در پارک ملت سرخه از یدگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار