خبرهای داغ:

خزعلی در نشست فعالان فضای مجازی در عرصه دختران خبر داد: برگزاری مسابقه برای دختران در پیام‌رسان‌های داخلی

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در پیام‌رسان‌های داخلی ماهانه یک مسابقه برگزار می‌کنیم که از دختران می‌خواهیم موضوعات و موارد مورد علاقه خود را برای ما ارسال کنند.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۵۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-از معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی در نشست تخصصی فعالان فضای مجازی در عرصه دختران با اشاره به پیروزی‌های بانوان تیم ملی هاکی‌ روی یخ گفت: من بازی‌های آنان را پیگیری می‌کردم و از این همه توانمندی شگفت‌زده بودم. این موضوع نشان‌دهنده قدرت فوق العاده‌ای است که در زنان ایرانی وجود دارد و در مقابل رقیبانی که به اشکال مختلف پشتیبانی می‌شدند، نشان دادند در صحنه‌ای که بخواهند مقاومت و ایستادگی‌ کنند، کسی جلودار آن‌ها نیست.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: این وعده را می‌دهم که از لحاظ آموزشی؛ چه آموزش‌های محتوایی و چه فنی به طور کامل از دخترانمان در فضای مجازی پشتیبانی خواهیم داشت.

خزعلی با اشاره به فعالیت پیامرسان‌های داخلی به ارتقای عملکرد بله از لحاظ دامنه اشاره کرد و گفت: وعده‌هایی دادند که امیدواریم محقق شود، از جمله اینکه برای بانوان زیرساخت بازار مجازی فراهم شود و برای صادرات با کشورهای دور و همسایه ارتباط مجازی داشته باشیم و بتوانیم محصولات بانوان را از این طریق معرفی کرده و وسیله ارسال آن‌ها را فراهم‌ کنیم.

در ادامه این نشست، دبیر کارگروه دختران معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده نیز به ارائه توضیحاتی درباره تشکیل کارگروهی در حوزه دختران در معاونت زنان از تیر ۱۴۰۱ پرداخت.

فاطمه ناظر افزود: ایجاد یک حرکت جریان‌ساز در حوزه دختران، نیازمند اتصال حلقه‌های میانی برای شناسایی نیازها و پیشبرد اهداف این حوزه در تعالی جایگاه زنان و دختران است. در همین راستا گروه‌های پژوهشی و نخبگانی تشکیل شده و محتواهای لازم را برای بانوان فراهم‌ کرده‌اند و مولفه‌های هویت‌ساز دختران را نیز شناسایی کرده‌اند.

دبیر کارگروه دختران معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به ایجاد ویترین دخترانه در پیام‌رسان‌های ایرانی خاطرنشان کرد: از طریق این ویترین، محتواهای تولید شده برای دختران به راحتی در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد همچنین محتواهای رسانه‌ای اعم از کلیپ و پادکست که توسط دختران تولید می‌شود، با وجود این ویترین، محصولات رسانه‌ای آنان بیشتر دیده می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار