خبرهای داغ:

پژوهشگر و مدرس لبنانی: مهمترین وظیفه بانوان جهاد تبیین است

پژوهشگر و مدرس لبنانی:
مهمترین وظیفه بانوان جهاد تبیین است
جابر گفت: بانوان ما نمی‌توانند بجنگند اما می‌توانند در مقابل جنگ نرم، جهاد تبیین را به خوبی در حق فرزندانشان انجام دهند.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۸۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان- از خراسان جنوبی، زینب جابر در جشن شادیانه مادر دختری که به مناسبت دهه کرامت در مسجد حضرت زینب سلام الله علیها بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی در پیروزی لبنان نقش پررنگی داشت.

 

پژوهشگر و مدرس لبنانی با بیان اینکه به برکت خون شهدا امنیت در ایران حاصل شده است، گفت: وضعیت امنیت در لبنان هنوز کامل نیست چراکه همسایه فلسطین است.

 

وی با اشاره به اینکه اسرائیل کشوری کودک کش است و از ۴۰ هزار شهید فلسطین ۷۰ درصد آنها زنان و کودکان هستند، گفت: امروز بیداری جهانی به دنبال وحشی گری اسرائیل حاصل شده است، به برکت وجود رزمندگان مقاومت، ایمان مردم، توکل به خدا و ائمه اطهار و رهبر حکیم انقلاب اسلامی امنیت خوبی در ایران وجود دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه در جنگ رسانه ای، دشمن با تمام توان و تلاش خود پای کار است تا ایران به ایران ضربه بزند، ادامه داد: ما باید کار مهمی انجام دهیم، بانوان ما نمی توانند بجنگند اما می‌توانند در مقابل جنگ نرم جهاد تبیین را به خوبی انجام دهند.

 

وی گفت: دشمن می‌تواند با جنگ نرم، ذهن جوانان ما را شست و شو دهد لذا بانوان ما باید خانواده را مدیریت کنند.

 

پژوهشگر و مدرس لبنانی با بیان اینکه امیدوارم همه ما و فرزندان ما علوی و فاطمی باشیم، گفت: دختران ما باید حضرت زینب سلام الله علیها را به عنوان یک الگوی برتر برای خود برگزینند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار