خبرهای داغ:

پیاده روی خانوادگی در روستا عبدالله آباد در سرخه برگزار شد

در راستای بزرگداشت دهه کرامت و سوم خرداد، ویژه برنامه پیاده روی خانوادگی به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در روستا برپا شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۴۶
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت دهه کرامت و آزادسازی خرمشهر ویژه برنامه پیاده روی در روستای عبدالله آباد در سرخه با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و وظیفه همه ما است که هر ساله این روز را گرامی و زنده بداریم.

او افزود: طبق گفته مقام معظم رهبری فضلیت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و تمام هدف ما از برگزاری این برنامه زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: در این راستا ویژه برنامه پیاده روی خانوادگی با همکاری بسیجیان در روستا تدارک و با استقبال گسترده ای از سوی اهالی روستا همراه بود.

رهایی بیان داشت: همچنین جلسه ای با محوریت احداث ساختمان پایگاه و بررسی و تخصیص بودجه با حضور جانشین و مسئول مالی پایگاه تشکیل و در زمینه شرایط موجود و انجام برنامه ریزی بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار