خبرهای داغ:

عرفان ناب شهدا تا چه اندازه به نسل امروز معرفی شده است

فرزند شهید علی‌اصغر کلامی در سرخه گفت: فرقه های نوظهور در تلاش اند جوانانمان را به سمت‌وسوی خودشان بکشانند، ما تا چه حد توانسته‌ایم عرفان ناب شهدا را به نسل جدید معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۵۱۶۰۱۰
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم گرامیداشت سوم خرداد با سخنرانی علیرضا کلامی، نویسنده، معلم و فرزند شهید علی‌اصغر کلامی (که در سوم خرداد عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل امدند) با حضور جمعی از طلاب و اساتید به همت حوزه علمیه خواهران نجمیه سرخه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

کلامی در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس صرفاً آزادی یک سرزمین و خاک نبود، بلکه آن‌چه که دشمن به‌دنبال آن بود را نقش برآب کرد. مشاور کارتر در آن روزها گفت: هدف از آغاز جنگ براندازی حکومت اسلامی بود.

او افزود: آمریکایی‌ها بارها مستقیماً در امور جنگی دخالت کردند و هدف آن‌ها این بود که به‌وسیله‌ی رژیم بعث عراق، ایران را تحت فشار قرار دهند، تا حکومت اسلامی را نابود کنند.

فرزند شهید ادامه داد: در حال‌حاضر فرقه‌های نوظهور در جهان در حال ایجاد  است تا جوانانمان را به سمت‌وسوی خودشان بکشانند؛ این‌جا سوال پیش می‌آید که ما تا چه حد توانسته‌ایم عرفان ناب شهدا را به نسل جدید معرفی کنیم.

کلامی با معرفی کتاب (رؤیای بانه) گفت: این کتاب خاطرات و کرامات شهید کاظم عاملو را بیان می‌کند که قبل ‌از شهادت خودشان، مکان و نحوه شهادتشان را پیش‌گویی کرده بودند.

او در پایان بیان کرد: هر یک از شهدا ویژگی‌ها و خصوصیاتی داشته‌اند تا توانستند به مقام شهادت برسند و از ویژگی های سبک زندگی شهید عاملو با توجه به سخنان دوستان و آشنایانشان لقمه حلال خانواده بوده‌است.

گفتنی است در پایان از فرزند شهید تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار