خبرهای داغ:

ویژه برنامه های ورزشی در دهه کرامت در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از برگزاری برنامه های ورزشی در رده نوجوانان و خردسالان در جهت بزرگداشت دهه کرامت در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۰۷
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با نزدیک شدن به فصل تابستان و در جهت گرامیداشت دهه کرامت، پویش «عقل سالم در بدن سالم» به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

در حاشیه این برنامه طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آغاز دهه پر خیر و برکت کرامت ویژه برنامه ها و مراسم های متنوعی با استقبال پرشور بسیجیان در رده های مختلف سنی برگزار شد.

او افزود: ایجاد نشاط و پویایی میان دختران، ترویج و نهادینه کردن سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و صیانت از خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این ویژه برنامه‌ها است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: در این راستا و به مناسبت دهه کرامت ویژه برنامه یک روز شاد و مفرح با ورزش‌های تنیس روی میز، فوتبال دستی و طناب کشی با حضور نوجوانان حلقات صالحین در پایگاه برگزار شد.

فیض اضافه کرد: همچنین برنامه پیاده روی نوجوانان حلقه شهید محمد حسین احسانی از پایگاه به طرف پارک ملت نیز از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار