خبرهای داغ:
سپاه ناحیه فراشبند برگزار کرد:

همایش بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر

برنامه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در محل حوزه مقاومت امام رضا (ع) شهرستان فراشبند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۸۸۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، برنامه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان ، مسوولین ادارات، خانواده های شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت ‌و نیروهای نظامی و انتظامی در محل حوزه مقاومت امام رضا (ع) شهرستان فراشبند برگزار شد.

سردار مرتضی قربانی فرمانده لشگر۲۵ کربلا در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان سخنران مراسم گفت : اگر اتفاقات و حوادث جنگ آنگونه که باید توسط رزمندگان و ایثارگران بازگو و روایت گری صورت نگیرد توسط دشمنان و بدخواهان تحریف شده و به فراموشی سپرده خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: تنها با تکیه بر قدرت لایزال الهی است که انسان می تواند بر تمامی مشکلات غلبه کند که این مهم در زمان فتح خرمشهر به وضوح قابل لمس بود .

سردار قربانی یادآور شد : فتح خرمشهر افق تازه ای را برای رزمندگان گشود و باعث نفوذ و قدرت مقاومت در منطقه و جهان شد و امروز جمهوری اسلامی قدرت برتر منطقه است.

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا به دشمنی دشمنان اسلام اشاره کرد و تاکید کرد: امروزه بیشتر از هرزمانی نیاز به برگزاری چنین جلسات ارزشمندی بخصوص برای جوانان و نسل جدید هستیم تا آنها را هر چه بیشتر با تفکر مقاومت و ایثار و شهادت آشنا کنیم .

در پایان مراسم از تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اهدای لوح یادبود تقدیر شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار