مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بستان آباد:

آزادسازی خرمشهر از رخدادهای سرنوشت ساز دفاع مقدس است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بستان آباد گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر از حوادث و رخدادهای شگرف، ماندگار و سرنوشت ساز دفاع مقدس است که درس ها و عبرت های آن برای ملت ایران می تواند الهام بخش، آموزنده و رهگشا باشد.
کد خبر: ۹۵۱۵۸۷۲
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام چاوشی در جمع بسیجیان سپاه بستان آباد افزود:  سربلندی ایران که با گذشت ربع قرن از دفاع مقدس جایگاه ممتاز، شکوهمند و تأثیرگذار فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی را به واقعیت انکارناپذیر دوره معاصر تبدیل کرده است مرهون مقاومت، ایثار و فداکاری مردم است. 

وی حماسه سوم خرداد را نماد پیوستگی و وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی ایران و الگویی روشن برای همه نسل‌های آینده در دفاع از استقلال و حریم میهن عنوان و بیان کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر همچنان به آحاد جامعه ایرانی درس مقاومت می دهد.

حجت الاسلام چاوشی ادامه داد: با عمل به موقع و به اندازه در جنگ اقتصادی و رسانه ای جاری بر دشمن فائق و با تمام کردن کار بدخواهان انقلاب و ایران اسلامی، ناقوس پایان تاریخ را برای آنان به صدا در خواهد آورد.

وی اضافه کرد: امروز به برکت فتح خرمشهر و خون شهدا ایران در حال طی مسیر سربلندی به سوی قله‌های پیشرفت و عزت و افتخار برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار