خبرهای داغ:
مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا:

استقامت، ایمان و وحدت کلمه رمز آزادسازی خرمشهر بود

تبریز- مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا با اشاره به آیه 112 سوره هود و پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس گفت: استقامت، ایمان و وحدت کلمه رمز پیروزی این انقلاب در دوران دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر است.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۷۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن صفدری در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان سپاه آذرشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰۰ شهید شهرستان آذرشهر و شهدای عملیات بیت المقدس خاطر نشان کرد: آزاد سازی خرمشهر  روز غلبه ارزش ها بر ضد ارزش ها بود.

وی اظهار داشت: بسیجیان مجاهدان کامل وگمنام فی سبیل الله و خواهران مجاهد، لبیک گویان به ندای رهبری در جبهه تحکیم بنیان خانواده هستند.

 صفدری با اشاره به توطئه های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به شرط اینکه اطاعت از ولایت فقیه، حضور در میدان تکلیف و حرکت و تلاش به خاطر رضای پروردگار را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و تلاش دشمن را در ترسیم نفوذ به اعتقادات، باورها، مراکز تصمیم گیری و ایجاد شکاف بین امام و امت ، مسئولین و مردم ، ناکام بگذاریم.
وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که خرمشهر ها در پیش است یادآورشد: ما همچنان که خرمشهر را آزاد کردیم.  می توانیم و توانستیم و پیروز هستیم، خرمشهر ها در پیش است یعنی جهاد اکبر، جهاد اصغر و جهاد تبیین با محوریت ولایت و اعتقاد به خداوند در راستای تشکیل اصلی ترین پایه گام دوم انقلاب است.
 خلیل شریفی؛ فرمانده سپاه آذرشهر  نیز ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر شبیه معجزه بود چرا که رهبر کبیر انقلاب فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.
در پایان این آیین از رزمندگان عملیات بیت المقدس حاضر در مراسم با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار