مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

رزمندگان اسلام با اعتماد به نصرت الهی حماسه بزرگی خلق کردند

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی گفت:توسل به خداوند و اهل بیت(ع)، ولایتمداری و حضور مردم در صحنه های مختلف در طول انقلاب تمام محدودیت ها را به فرصت ها تبدیل کرده و بزرگترین موفقیت ها را رقم زده و دستاوردهای زیادی را به ماندگار گذاشته است.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۰۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در پایان رژه حماسی موتور سواران نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در گلزار شهدای اراک اظهار داشت: توسل به خداوند و اهل بیت(ع)، ولایتمداری و حضور مردم در صحنه های مختلف در طول انقلاب تمام محدودیت ها را به فرصت ها تبدیل کرده و بزرگترین موفقیت ها را رقم زده و دستاوردهای زیادی را به ماندگار گذاشته است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد را از فتوحات بزرگ و جلوه های ویژه امداد الهی برای امت اسلام دانست و افزود: رزمندگان اسلام با اعتماد به نصرت الهی حماسه بزرگی خلق کردند.

وی با بیان اینکه یوم الله سوم خرداد ماه نماد غرور ملی و درس مهم مکتب ولایتمداری و بصیرت است،گفت: ملت ایران با الگوگیری از این حماسه بزرگ توانستند در طول 44 سال گذشته حماسه های بزرگ خلق کنند و دستاوردهای عظیم انقلاب مرهون خلق این حماسه ها است.

کریمی با اشاره به رژه حماسی موتور سواران به مناسبت سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: همزمان با سالروز آزادی خرمشهر رژه موتوری نیروهای مسلح با حضور نیروهای سپاه روح الله، نیروی انتظامی، بسیج و باشگاه مقاومت بسیج از مقابل تقاطع شهید حاج قاسم سلیمانی تا گلزار مطهر شهدای اراک برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مراسم موتور سواران و جمعی از مسئولین و مردم شهید پرور شهر اراک با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک و شهدای عملیات بیت المقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطر آنها مزار مطهر شهدا را گلباران نمودند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه های مهم به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان است که چهارم خرداد با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران استانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار