خبرهای داغ:
گردان ۱۱۲ امام حسین)علیه السلام( :

مراسم گرامیداشت سال روز آزادسازی خرمشهر

به مناسبت آزادسازی خرمشهر، مراسم گرامیداشت سال روز آزادسازی خرمشهر همراه با پیاده روی وستون کشی با حضور مسئولین ادارات، ارگان های نظامی وانتظامی، رزمندگان وبسیجیان گردان ۱۱۲ امام حسین)علیه السلام( وسپاه ناحیه، مردم شهیدپرور و انقلابی، خانواده شهدا وجانبازان در میدان شهید باهنر شهر شهرضا شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۳۳۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت آزادسازی خرمشهر، مراسم گرامیداشت سال روز آزادسازی خرمشهر همراه با پیاده روی وستون کشی با حضور مسئولین ادارات، ارگان های نظامی وانتظامی، رزمندگان وبسیجیان گردان ۱۱۲ امام حسین)علیه السلام( وسپاه ناحیه، مردم شهیدپرور و انقلابی، خانواده شهدا وجانبازان در میدان شهید باهنر شهر شهرضا شرکت برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۱۲امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبرگفت:رزمندگان، بسیجیان و مردم انقلابی شهرستان شهرضا از چهارراه حکیم فرزانه تا میدان شهید باهنر بصورت ستون کشی به پیروی از راه شهدا بخصوص شهدای عملیات بیت المقدس حرکت نمادین را اجرا نمودند.

این فرمانده گردان در ادامه افزود: در ابتدای مراسم قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و در ادامه برنامه سخنرانی جناب سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه را پیرو فرمایشات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در رابطه با جهاد اکبر، جهاد فرهنگی، جهاد امر به معروف و نهی از منکر و اینکه همه ما مردم ایران در برابر خون شهدا مدیونیم و باید پاسخگو باشیم را داشتیم.

این فرمانده گردان در پایان افزود: برگزاری این مراسم موجب زنده شدن یاد و راه شهدا در دل رزمندگان، بسیجیان و مردم انقلابی شهرستان می شود و حضور در این گونه مراسمات جزء وظایف ذاتی نیروهای گردان می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار