خبرهای داغ:

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج هرند به مناسبت سوم خردادماه

ناحیه مقاومت بسیج هرند به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه ، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت ، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۵۱۹۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان هرند ، ناحیه مقاومت بسیج هرند به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه ، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت ، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

« فتح خرمشهر فتح خاک نیست ، فتح ارزش‌های اسلامی است . » امام خمینی (ره)

سوم خرداد ۱۳۶۱ نقطه عطف ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست و درگذشت زمان محصور نخواهد گردید بلکه «سوم خرداد» فرازمانی است.

آزادسازی خرمشهر از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در سال ۱۳۶۱ در جنگ تحمیلی عراق با ایران بود که این شهر پس از ۵۷۸ روز از اشغال رژیم بعث عراق آزاد شد.

حماسه سوم خرداد ، نماد پیوستگی و وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی و الگویی روشن برای همه نسل‌های آینده در دفاع از استقلال و حریم میهن عزیز است.

مقاومت آگاهانه و مومنانه رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر با اتکا به این آیه از قرآن کریم « یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم و َیُثَبِّت أَقدامَکُم » و نیز با تبعیت محض از امام خمینی (ره) که آن حماسه را « فتح الفتوح » نامیده و فرمودند : " فتح خرمشهر ، یک مسئله عادی نبود بلکه مافوق طبیعت بود . خدا خرمشهر را آزاد کرد ."

ناحیه مقاومت بسیج هرند ؛ با تعظیم و احترام به مقام شامخ شهیدان به خصوص شهیدان دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر و خاصه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و درود به روح ملکوتی امام راحل عظیم الشأن روز ملی مقاومت ، ایثار و پیروزی را به فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری و امّت بزرگ ایران بخصوص مردم ولایتمدار و ایثارگر شهرستان هرند تبریک عرض نموده و یاد و خاطره ایثارگران و رزمندگان این حماسه بزرگ را گرامی می دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار