خبرهای داغ:

برگزاری رژه خودرویی و موتوری به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان ارسنجان

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولان و آحاد مختلف مردم انقلابی ارسنجان برنامه رژه خودرویی و موتوری در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۷۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با سوم خرداد، رژه موتوری و خودرویی با حضور کارکنان سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، ادارات و آحاد مردم انقلابی از ناحیه مقاومت بسیج تا گلزار شهدای گمنام و سطح شهر ارسنجان برگزار شد. در این حرکت نمادین موتورسواران و خودروسواران پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در دست داشته و با پخش نواهای انقلابی در خیابان‌های شهر ارسنجان رژه رفتند.

علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: این رژه با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری و یادآوری از خودگذشتگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان برگزار شد.

وی با بیان اینکه عملیات فتح خرمشهر یک مقطع درخشان از تاریخ پرافتخار دفاع مقدس و یک حماسه بزرگ ملی است، افزود: این عملیات همه معادلات دشمن را به هم ریخته، باعث تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی رزمندگان و آحاد ملت شد و مسیر جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

سرگرد قانع در پایان اظهار داشت: شهرستان ارسنجان در حماسه فتح خرمشهر چهار شهید به نام‌های شهید حسین ابراهیمی، شهید علی حسین یارمحمدی، شهید جعفر حسن شاهی و شهید غلامرضا حسن شاهی شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها