خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فراشبند :

سوم خرداد گرامیداشت فتح الفتوحی است که در تاریخ بی نظیر است

فرمانده سپاه ناحیه فراشبند در مراسم رژه موتوری و خودرویی به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد گفت: سوم خرداد گرامیداشت فتح الفتوحی است که در تاریخ بی نظیر است.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۵۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس ، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر  قهرمان، رژه موتوری و خودرویی با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان همیشه در صحنه، ادارات و مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی  در شهرستان فراشبند برگزار شد. 

این مراسم که  از محل میدان بسیج به سمت گلزار شهدای قطعه ۱ شهرستان شروع شد ، با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه فراشبند  مراسم  خاتمه یافت. 

 سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان فرمانده سپاه فراشبند در این مراسم گفت : ما در طول تاریخ ، از زمان شکل گیری انفلاب اسلامی نه تنها یک وجب از خاک کشور جدا نشده ، بلکه جمهوری اسلامی  به عنوان یک عامل تعیین کننده در معادلات جهانی نقش دارد .

  فروزان ادامه داد : امروز  جمهوری اسلامی به الگویی برای کشورهای اسلامی و ازادیخواه تبدیل شده است و نگاه این کشورها به حماسه حضور مردم است . 

وی تصریح کرد : شهدا و رزمندگان با جانفشانی خود این حماسه را خلق کردند و توانستند دشمن تا بن دندان مسلح را از کشور بیرون کنند و مصداق این حقیقت در حماسه آزادسازی خرمشهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار